HR Netwerkadviseur (32 a 40u)

25 januari 2018

Een resultaatgerichte verbinder voor het ACE netwerk die denkt in kansen en mogelijkheden.

Als ACE HR-Netwerkadviseur maak je deel uit van het ACE netwerk team. ACE staat voor ArbeidsmobiliteitsCentrum en is een intersectoraal werkgeversnetwerk dat landelijk actief is in 4 verschillende regio’s; Midden- en West-Brabant, Rijnmond/Drechtsteden en Metropoolregio Amsterdam. Binnen het netwerk wisselen honderden werkgevers met elkaar medewerkers, vacatures, kennis, ideeën en ervaringen uit om mensen duurzaam aan de slag te houden en arbeidsmobiliteit in de regio te versterken. Voor meer informatie zie www.ACEnetwerk.nl.

Wat ga jij doen?

In jouw rol draag je bij aan de ontwikkeling/bouw (fase 1), maar bovenal aan de versterking (fase 2) én continuïteit (fase 3) van de diverse ACE netwerken. Je hebt een commerciële blik en weet bedrijven te binden aan het netwerk. Je leidt maandelijkse HR netwerkbijeenkomsten met veel energie. Hier breng je kennis, matchen en mogelijkheden samen. Je bouwt mee aan een nieuwe arbeidsmarkt die winst oplevert voor werkgevers, medewerkers én dienstverleners. Je onderhoudt contact met een grote diversiteit aan organisaties. Ieder met een eigen vraag en cultuur. Vanuit jouw inhoudelijke HR-kennis en ervaring weet je dat iedere uitdaging zijn eigen oplossing vraagt. Hierin adviseer je de werkgevers met duurzame oplossingen. Zo weet je de deelnemers naar resultaat te brengen en toon je aan dat ACE werkt!

Jouw verantwoordelijkheden

  • Je bent het ‘gezicht’ van jouw regio(s) en maakt het netwerk groter en bewaakt de kwaliteit van het netwerk;
  • Je weet wat er speelt op de (regionale) arbeidsmarkt en weet dit te vertalen naar een praktisch ACE jaarplan;
  • Ontmoeten, verbinden, activeren en inspireren staan centraal in je werk;
  • Acquisitie van werkgevers en dienstverleners;
  • Je verbindt kandidaten en vacatures, je verbindt vraag en aanbod van kennis en je verbindt werkgevers;
  • Je benoemt samen met de werkgevers hun doelen en ondersteunt actief op de door hen te behalen resultaten;
  • Organiseren en begeleiden van inspirerende bijeenkomsten (maandelijks). Je wordt hierbij ondersteund door het secretariaat.

Wat vragen wij van jou?

  • Je hebt minimaal 5 jaar ervaring in een HR gerelateerde functie en je zorgt ervoor dat jouw HR kennis voortdurend up-to-date is;
  • Je bent een enthousiaste persoonlijkheid; je ziet kansen en mogelijkheden en weet verbindingen te leggen;
  • Je bent een echte doorzetter met een gezond relativeringsvermogen;
  • Je bent een professionele ‘matchmaker’ en beschikt over uitstekende contactuele eigenschappen. Je communiceert eenvoudig op alle niveaus binnen een organisatie;
  • Je bent een echte teamspeler en kunt goed omgaan met verantwoordelijkheden. Je krijgt energie van het behalen van doelen. Hierbij heb je voortdurend oog voor vernieuwing en verbetering.
  • Je herkent je in onze kernwaarden; praktisch, resultaatgericht, verbindend en vooruitstrevend;
  • Als het werk of de markt erom vraagt, ben je bereid flexibel te werken.

Wat hebben we jou te bieden?

Het betreft een functie voor 32 à 40 uur per week. Wij werken vanuit ons landelijke hoofdkantoor in Etten-Leur. Het werkgebied bestrijkt de regio’s Midden- en West-Brabant, Rijnmond/Drechtsteden en Metropoolregio Amsterdam.

Je treedt in dienst bij Human Business Support (HBS), een innovatieve, dynamische en snel groeiende talentenorganisatie, die laat zien dat werken anders kan. Ons team bestaat uit een verzameling van mensen met unieke talenten. We geloven dat het gericht laten groeien van het talent van ieder mens in ons bedrijf, leidt tot groei voor onze klanten én van ons bedrijf. Onze kernwaarden zijn praktisch, resultaatgericht, verbindend en vooruitstrevend. Voor meer informatie zie www.HBSwerkt.nl.

We bieden goede arbeidsvoorwaarden in een ontwikkelende, innovatieve organisatie waar je mee kunt groeien. HBS investeert graag in jouw ontwikkeling en biedt flexibele werktijden. Je krijgt de beschikking over een bedrijfsauto.

Heb je vragen?

Bel of mail gerust naar Andreas van den Goorbergh: 076 503 36 95 / Andreas@ACEnetwerk.nl

Heb je interesse?

Mail jouw cv en een begeleidende motivatie naar Maartje Saly: 076 503 36 95 / Maartje@ACEnetwerk.nl