Week van de Mobiliteit

ACE the work Experience; ontmoet, ervaar, werk!

30 oktober - 3 november 2017

Tijdens de Week van de Mobiliteit kunnen medewerkers werkervaring opdoen buiten hun organisatie en advies krijgen tijdens de Arbeidsmarkt. Voor u als werkgever een prachtige kans om potentiele medewerkers te ontmoeten en kennis op te doen.

De Week van de Mobiliteit is een landelijke evenement met als doel om mensen in beweging te brengen, op de arbeidsmarkt. Het is een uniek, intersectoraal evenement, waar ontmoeten, inspireren, activeren, kennis en werkervaring opdoen centraal staat. De Week van de Mobiliteit wordt georganiseerd door het ACE netwerk, het grootste onafhankelijke, intersectorale HR-platform in de regio, voor werkgevers, dienstverleners en medewerkers. Het doel van ACE is om mensen te laten werken in werk dat past. Nu en in de toekomst.


Voor één dag een andere baan

Voor één dag een andere baan. Tijdens deze inspirerende week, kunnen medewerkers werkervaring opdoen buiten hun organisatie en begeleiding en advies krijgen tijdens de Arbeidsmarkt. Zo kunnen ze verder denken, groeien en ontwikkelen als mens en in hun loopbaan. Voor werkgevers biedt de Week van de Mobiliteit een mogelijkheid om de deuren te openen en nieuwe potentiële medewerkers te ontmoeten. Ook kunnen ze kennis en inspiratie opdoen, onder andere tijdens het afsluitende Symposium.

ACE+ deelnemers komen tijdens de Week van de Mobiliteit in contact met werkgevers en kunnen advies geven over inhoudelijke vragen tijdens de Arbeidsmarkt.

De Week van de Mobiliteit bestaat uit 4 onderdelen:

  1. Werkervaring
  2. Workshops
  3. Arbeidsmarkt
  4. Symposium, meld u nu aan!
    Iedereen is vrij om aan 1 of meerdere onderdelen deel te nemen.

>> Lees meer over de inhoud en wat de Week van de Mobiliteit u oplevert.

 

Aanmelden voor de Week van de Mobiliteit

Meld u nu direct aan voor de Week van de Mobiliteit. In het contactformuler op ACEwerkt.nl kunt u uw bedrijfsnaam, contactpersoon en -gegevens in te vullen. Wij nemen snel contact met u op.