ACE Parade 'het HR-spiegelpaleis'
Welkom bij de eerste ACE Parade! We gaan je verrassen met een grote diversiteit aan onderhoudende (mini) workshops en voorstellingen. Er is volop ruimte met elkaar te sparren en te netwerken. Inhoudelijk te ‘snacken’ en te verdiepen.
Als HR-professional sta jij midden in de organisatie. Je verbindt de doelen van de organisatie met de mensen die er werken. Je bent dagelijks bezig met je uitdagende omgeving. Denkt ver vooruit maar bent ook aanspreekpunt bij calamiteiten. Soms combineer je zelfs je drukken HR-werk met andere werkzaamheden. Kortom: de HR-wereld is als 1000 spiegels om je heen.
De ACE+ dienstverleners gaan je verrassen door je uit te dagen, te reflecteren, perspectief te geven, vooruit en achteruit te kijken, en 360 graden. Te lachen en te onderzoeken. Vandaar: welkom in ons spiegelpaleis! We houden jou de spiegels voor. Over organiseren, problemen, talenten, grenzen, perspectief, ouderen, jongeren, voorwaarden, ruimte, regels, jou, mij, de ander, bij blijven, blij blijven, geld, idealen, etc.
De middag is verdeeld in maar liefst 7 blokken. Zo kun jij inhaken of afhaken als het jou goed uitkomt. Blijf je er 7 en tot het einde, dan krijg je onze eeuwige dank…en een snoepzak natuurlijk. Of een andere verrassing 😉
We heten je van harte welkom om het mee te maken en erbij te zijn!
En heb je ideeën wat je heel leuk zou vinden om te horen om te doen? Laat het Karin weten en wie weet komen je wensen uit!
Programma
12.00u – 13.00u Lunch en aftrap
13.00u – 13.30u 1e ronde workshops
13.30u – 13.40u Loop rond en kies de volgende
13.40u – 14.10u 2e ronde workshops
14.10u – 14.30u Pauze
14.30u – 15.00u 3e ronde workshops
15.00u – 15.10u Tijd om de volgende workshop te kiezen
15.10u – 15.40u 4e ronde workshops
15.40u – 16.00u Pauze
16.00u – 16.30u 5e ronde workshops
16.30u - 17.30u Afronding en Verrassing (onder het genot van hapje en drankje)
Locatie
ACE House Breda (HBS)
Rithmeesterpark 50C1
4838 GZ Breda
Deelnemers
Aanmelden
Vul hieronder jouw gegevens in om je aan te melden voor dit evenement.